Joustava ratkaisu

tuotemerkintään

Alumiinitölkkien tuotantolinjasto
Marking as a service - Tuotemerkintää palveluna

MaaS-palvelullamme maksat vain merkinnästä

Tuoteturvallisuutta ja jäljitettävyyttä edellyttävät tuotemerkinnät syövät  resursseja, jotka voisit yhtä hyvin kohdentaa yrityksesi ydintoimintaan. Tarjoamme nyt asiakkaillemme tuotemerkintää palveluna. Marking-as-a-service eli MaaS-palvelusopimuksen solmimalla saat tuotemerkinnän laitteineen, asennuksineen ja huoltoineen sopimuskauden ajaksi. Palvelun sisältö ja kiinteä kuukausimaksu määrittyvät valitsemasi tason ja määritellyn laitteen mukaan.

Voit valita sinulle sopivan tason seuraavista: Merkkaa Basic, Merkkaa Plus, Merkkaa Pro ja Merkkaa Premium.

Merkkaa Basic

Merkkaa Basic -palveluun kuuluu:

Merkkaa Plus

Merkkaa Plus -palveluun kuuluu Merkkaa Basic -palvelun sisällön lisäksi:

Merkkaa Pro

Merkkaa Pro -palveluun kuuluu  Merkkaa Plus -palvelun sisällön lisäksi:

Merkkaa Premium

Merkkaa Premium -palveluun kuuluu Merkkaa Pro -palvelun sisällön lisäksi:

Lisää ennustettavuutta kustannuksiisi

MaaS-palvelumme vuokramallilla voit ennakoida tuotemerkinnästä syntyviä kustannuksia. Vastaamme laitekannan sekä sen käyttämien järjestelmien ylläpidosta ja ajantasaisuudesta säännöllisillä huoltokäynneillä. Huoltokäyntien tiheys määrittyy palvelutason mukaan. Tämä minimoi kalliiksi käyvien vikatilanteiden riskiä.

Palvelumallillamme säästyt suurilta investointipäätöksiltä, kun laitteen omistajuus pysyy meillä. Sopimuskauden päätyttyä voit jatkaa sopimusta saman laitteen kanssa tai päivittää uuteen.

Merkintälaitteen huolto on helppoa.

Miksi palvelu kannattaa?

Laskuri (2)

Vuokramallista usein kysyttyä

Mitkä laitteet kuuluvat palvelun piiriin?

Tällä hetkellä palveluun kuuluvat CIJ-laitteet: Videojet 1280, 1580, 1580+, 1880 ja 1880+. Näiden lisäksi vuokramallin piiriin kuuluvat suurikokoista merkintää tuottavat LCM-laitteet: Videojet 2380, 2351 ja 2361.

Kenen vastuulla on laitteen huolto

Meidän. Huoltopalvelumme varmistaa laitteen optimaalisen toimintakyvyn seuraavaan huoltokäyntiin saakka. Jokaiseen palvelutasoon kuuluu sille määritelty huoltopalvelu. Merkkaa Pro – ja Merkkaa Premium -tasoihin kuuluvat kausihuollon ja vikatilannehuoltojen lisäksi myös kaikki varaosat.

Miten kulutustarvikkeiden seuranta toimii?

Pro- ja Premium -tasoihin kuuluvassa kulutustarvikkeiden seurantapalvelussa hallinnoimme muste- ja makeup-varastojen arvoja. Huoltokäynneillä laadimme inventaarin ja teemme lisätilaukset. Teemme suunnitelman kulutustarvikkeiden optimaalisesta käytöstä tuotteiden käyttöpäiväykset huomioiden.

Kuinka pitkä sopimuskausi on?

Tällä hetkellä tarjoamme asiakkaillemme kolmen vuoden sopimusta. 

Mitä sopimuskauden päätyttyä tapahtuu?

Sopimuskauden päätyttyä sinulla on mahdollisuus jatkaa sopimusta saman laitteen kanssa tai päivittää uuteen laitteeseen. 

Miten palvelun hinta määrittyy?

Palvelun hinta määrittyy tarpeeseesi soveltuvan merkintälaitteen ja palvelutason mukaan. Hinta pystytään läpivalaisemaan asiakkaalle. Pyydä meiltä tarjous.

Miten voimme tarjota näin kattavaa palvelua?

Pystymme tarjoamaan  kattavaa palvelua kuukausihinnalla, koska säännöllisesti huollettuna laitteen optimaalinen käyttöikä kasvaa.