Getra Oy on ollut luotettava kumppani monille suomalaisille yrityksille jo vuosikymmenten ajan. Tarjoamme asiakkaillemme räätälöityjä merkintäratkaisuja, jotka tukevat heidän tuotantonsa tehokkuutta ja varmuutta. Laadukkaiden ratkaisujen lisäksi panostamme palveluun, joka vastaa asiakkaidemme tarpeisiin niin akuutissa tilanteessa kuin pitkäjänteisessä kumppanuudessa.
Alta löydät asiakaskokemuksia, referenssejä ja menestystarinoita eri toimialoilta – teollisuudesta elintarvikealalle ja logistiikkaan. Lisäksi tarjoamme laajan valikoiman merkintäratkaisut, kattavia huoltopalveluita ja innovatiivisia ratkaisuja, kuten MaaS-palvelun.
”Getra on ollut aina valmiina, kun jotain tarvitaan. Oikeat tuotteet on saatu joustavasti ja huolto on toiminut moitteettomasti. Hyvin on mennyt.”
”MaaS-palvelun ennakoivalla huollolla voimme luottaa siihen, että laitteet toimivat ilman ongelmia.”
Ennakoiva huolto ja kiinteähintainen MaaS-palvelu pitävät logistiikkaketjun sujuvana. Lue lisää, miten MaaS-palvelu voi tukea yrityksesi toimintaa.
”Se, että saa huoltoa ja varaosia on toimintavarmuuden kannalta tärkeää.”
”Videojet-laitteet ovat toimivia, helppokäyttöisiä ja huoltokustannukset ovat pienet. Suosittelen ehdottomasti. 10/10.”
”Laadukkaasti toteutetun merkinnän löytyminen pakkauksen kyljestä ei ole ainoastaan lain velvoittama ’pakollinen paha’, vaan se tosiasiassa viimeistelee brändin ilmeen.”
”Getran huollosta on aina saatu apua, myös puhelimitse. Muutamalla kysymyksellä sekä huoltohistoriaan vilkaisemalla on pystytty ohjaamaan oikean asian äärelle.”
Huoltosopimuksen myötä vikatilanteista johtuvien häiriötuntien määrä laski ensimmäisen kahden sopimusvuoden aikana alle puoleen.
Toteutamme jatkuvasti projekteja, joissa ratkaisumme auttavat asiakkaitamme saavuttamaan parempaa tuotannon tehokkuutta ja toimintavarmuutta. Lue lisää seuraavista asiakastarinoista:
Getran toimitusvarmuus ja laadukas huoltosopimus auttoivat Bungea vähentämään seisokkeja merkittävästi. Lue lisää asiakastarinasta.
MaaS-palvelun avulla varmistettiin laitteiden huippukunto ja vähennettiin laitteistoseisokkeja. Tutustu tarkemmin LTP Logisticsin kokemukseen.
Atria hyödyntää Getran kattavaa huolto-organisaatiota, joka tukee tuotantovarmuutta muiden muassa tarjoamalla kattavia laitekoulutuksia.
Nopeat varaosatoimitukset ja räätälöity palvelu pitävät panimon tuotantolinjat toimintavarmoina. Lue lisää Lue lisää Nokian Panimon asiakastarinasta.