Menestystarinoita ja luottamusta

Getra referenssit

Getra Oy on ollut luotettava kumppani monille suomalaisille yrityksille jo vuosikymmenten ajan. Tarjoamme asiakkaillemme räätälöityjä merkintäratkaisuja, jotka tukevat heidän tuotantonsa tehokkuutta ja varmuutta. Laadukkaiden ratkaisujen lisäksi panostamme palveluun, joka vastaa asiakkaidemme tarpeisiin niin akuutissa tilanteessa kuin pitkäjänteisessä kumppanuudessa.

Alta löydät asiakaskokemuksia, referenssejä ja menestystarinoita eri toimialoilta – teollisuudesta elintarvikealalle ja logistiikkaan. Lisäksi tarjoamme laajan valikoiman merkintäratkaisut, kattavia huoltopalveluita ja innovatiivisia ratkaisuja, kuten MaaS-palvelun.

Asiakaskokemuksia

Jari Salminen
Kunnossapito
Jalostaja logo

”Getra on ollut aina valmiina, kun jotain tarvitaan. Oikeat tuotteet on saatu joustavasti ja huolto on toiminut moitteettomasti. Hyvin on mennyt.”

Tommi Salovalta
ICT-päällikkö

”MaaS-palvelun ennakoivalla huollolla voimme luottaa siihen, että laitteet toimivat ilman ongelmia.”

Ennakoiva huolto ja kiinteähintainen MaaS-palvelu pitävät logistiikkaketjun sujuvana. Lue lisää, miten MaaS-palvelu voi tukea yrityksesi toimintaa.

Kalle Viitamaa
Työnjohtaja

”Se, että saa huoltoa ja varaosia on toimintavarmuuden kannalta tärkeää.”

Joni Dahlström
Mechanical Maintenance Supervisor

”Videojet-laitteet ovat toimivia, helppokäyttöisiä ja huoltokustannukset ovat pienet. Suosittelen ehdottomasti. 10/10.”

Lue lisää Videojetin mustesuihkumerkintälaitteista.

Tomi Immonen
Tuotantopäällikkö

”Laadukkaasti toteutetun merkinnän löytyminen pakkauksen kyljestä ei ole ainoastaan lain velvoittama ’pakollinen paha’, vaan se tosiasiassa viimeistelee brändin ilmeen.”

Jouni Mansikkamäki
Työnsuunnittelija

”Getran huollosta on aina saatu apua, myös puhelimitse. Muutamalla kysymyksellä sekä huoltohistoriaan vilkaisemalla on pystytty ohjaamaan oikean asian äärelle.”

Joni Dahlström
Mechanical Maintenance Supervisor

”Voin lämpimästi suositella Getraa. Marko on pitänyt säännöllisesti yhteyttä varmistaakseen, että laitteet toimivat moitteettomasti asennuksen jälkeen. John Ylitalo on puolestaan pitänyt erinomaisia koulutuksia niin käyttäjillemme kuin huoltotiimillemme. Palvelu on ollut huippuluokkaa. 10/10!”

Ville Vuorinen
Ostopäällikkö

”Olemme olleet erittäin tyytyväisiä Getran toimittamaan ratkaisuun. Vaikka olemme tehneet yhteistyötä jo tovin, vakuutuimme niin palvelun laadusta kuin ratkaisun kokonaiskustannuksestakin. Tärkeää oli myös, että saimme nopeasti ratkaisun akuuttiin ongelmaamme.”

Munax Oy hyödyntää Videojetin CIJ-merkintälaitteita, jotka soveltuvat erityisesti korkeiden tuotantomäärien ja elintarviketeollisuuden vaatimuksiin. Tutustu tarkemmin ratkaisuihimme elintarviketeollisuuteen.

Bunge Finland Oy

Huoltosopimuksen myötä vikatilanteista johtuvien häiriötuntien määrä laski ensimmäisen kahden sopimusvuoden aikana alle puoleen.

Asiakastarinat

Toteutamme jatkuvasti projekteja, joissa ratkaisumme auttavat asiakkaitamme saavuttamaan parempaa tuotannon tehokkuutta ja toimintavarmuutta. Lue lisää seuraavista asiakastarinoista:

Bunge Finland Oy

Huoltosopimus Bungella: Kumppanuus toi tuloksia pakkausmerkinnässä

Getran toimitusvarmuus ja laadukas huoltosopimus auttoivat Bungea vähentämään seisokkeja merkittävästi. Lue lisää asiakastarinasta.

LTP Logistics Oy

LTP Logistics merkitsee palvelumallilla

MaaS-palvelun avulla varmistettiin laitteiden huippukunto ja vähennettiin laitteistoseisokkeja. Tutustu tarkemmin LTP Logisticsin kokemukseen.

Atria Suomi Oy

Laitekoulutus on investointi turvallisuuteen ja tuottavuuteen

Atria hyödyntää Getran kattavaa huolto-organisaatiota, joka tukee tuotantovarmuutta muiden muassa tarjoamalla kattavia laitekoulutuksia.

Nokian Panimo

Tuotemerkinnän tulevaisuus Nokian panimolla: Automaatiota ja älykkäitä ratkaisuja

Nopeat varaosatoimitukset ja räätälöity palvelu pitävät panimon tuotantolinjat toimintavarmoina. Lue lisää Lue lisää Nokian Panimon asiakastarinasta.